Back in black!

Okej jag har inte värsta blogg lusten men jag ska ändå hålla den här bloggen uppe! Börjar här. Den här veckan här jag mest ägnat åt mina kära vänner Arash, Ebba och Therese. Vi har haft många filmkvällar och sånt mysigt! Sjukt kul har jag haft också. Saknar dock mina andra kära vänner också! Har knappt blivit något med dom! Imorgon åker jag till Hälsingland. Ska bli skönt att rensa tankarna lite... Kommer hem på söndag. Även om det inte finns något roligare än att åka dit med Julia, så ska de bli ganska skönt att bara åka med syster eftersom att jag inte ens kommer ihåg senast vi åkte dit själva. Aja nu ska jag fortsätta att prata med Therese. Kanske slänger in något inlägg senare eller så. Vi hörs puss!
Love make me blind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0