onsdag

efter skolan åkte jag hem till ella en liten stund och bara tog det lugnt. Sen åkte jag hem för att gå ut med hundarna. då snackade jag med helle för att kolla ifall hon ville vara med mig. hon sa att det gick men att hon skulle på scenrep senare med dansen. hon kom hem till mig och vi kollade på avatar och var lite onyttiga mahaha ^^ haha kom på att det är 4-5 gången jag ser avatar! sen skulle hon på scenrep men jag hade ändå onget att göra så jag följde med för min syster var ju där också så då kunde jag kolla på henne också :) så vi fick skjuts av sofia som också dansar i helles grupp. alla var jätte duktiga! helena åkte hem med sofia sen och jag åkte hem med therese och britta. vi gick med britta hem eller vi lämnade henne och sen gick vi vidare till helena för att plocka upp henne. hahahahah måste bara säga att HELA vägen hem med britta och therese höll jag på att kissa på mig!! vi hade så skjukt kul och dom är verkligen bästa blandningen! iallafall. när vi hade hämtat helle så gick vi hem till mig och sov där :)

skulle egentligen puplicerats igår.


haha helena är konstig hon ;) förra sommaren när helena åt gräddfil x)

Kommentarer
Postat av: Helena

HAHA kommer ihåg det där!!

satt fan och käka gräddfilX)

2010-05-23 @ 00:57:23
URL: http://helenamohlkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0