Hemma från Lydia

kom nyss hem från Lydia :) vi hade de jätte mysigt! vi satt och kollade på släkten är värst och flickvänner från förr. hann dock inte se klart flickvänner från förr men får väl se klart den någon annan dag :) just nu sitter jag och messat med basse buus och leker med penny :) eller okej hon leker med min fot, hon har kul och jag får ont för nu börjar hon tugga på den! aouch! hon e värsta korven! idag när jag ella och Lydia gick hem till Lydia så såg vi en orm!! :O vi blev skit rädda! Lydia och Ella sprang iväg och skrek och jag gick tyst vidare för jag tänket alltid att om jag springer så kommer den springa efter mig och ifall jag skriker så kommer den bli rädda och anfalla. Haha vet att de e lite cepe men man kan aldrig vara för försiktig ;) fast ioch försej (?) så skrek jag OOOORRRRMMM!! när ja såg den för jag var den första som såg den jag höll på att kliva på den :S aja nu ska jag antingen kolla på film eller va inne på datorn :) KOM IHÅG! bara två dagar kvar tills frågestunden är slut så fråga på nu vafan!

 


tagen hemma hos lydia på hennes nya snygga macbook :O mobbas inte jag vet att jag är snyggast! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0