värsta rean i centrum så va tvungen att köpa lite saker!

ja ni ser ju rubriken. va i centrum med Elin idag och då köpte jag det här:


grå tröja
gina tricot 74,50:- (ser ganska konstig ut på bilden men är jätte snygg i verkligheten!)


college tröja
gina tricot 249:-


typ turkos t-shirt
gina tricot 149:-


ljus blå blus (vet inte om jag ska ha kvar eller lämna tbx)
SALT 99,50:-



haha onödigt köp men ja va bara tvungen x)
lila solglasögon och haha idiot-glasögon som therese kallar dom x)
cubus 73,50:- tillsammans.


det ser rosa ut på bilden men är egentligen vitt och blått
cubus 64:-

och det allra bästa är att jag har typ hälften av pengarna kvar! så jag har fortf massor tills när jag, julia, lydia och ella ska shoppa! :D (tror de va dom) efter att vi hade varit i centrum så badade vi i hennes pool! grymt skönt! nu ska jag ut i de fina vädret igen, kanske bada i sjön ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

gud vad fint!!!! :D :D saknar dej bebis!

2010-06-27 @ 20:40:52
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0