Tack pappa!

pappa kom nyss hem med Avatar! åhh va skönt då har jag äntligen något att göra! har ju redan kollat på typ alla filmer som vi har! måste vara hemma imorrn oxå eftersom att jag har feber :/ kanske inte va så jätte bra att gå t dansen... men det känns ändå bra för kan typ allting nu :D både Julia och jag har ont i magen vi dtod på dansen och kämpade både två fast vi hade så ont! applåder till oss!  Lilla Penny ska tillbaks till Olivia över helgen :'( men jag tror att hon kommer tillbaks :)usch va jobbig hon har varit idag! Haha näe men hon har velat busa hela dagen och så fort jag har typ rört nig under mitt täcke så hoppar hon på mig som om det är något slags tecken för att vi ska leka x) nu ska jag nog sätta mig och kolla på en av filmerna som jag redan har sett -.- haha näe men faktiskt så ska jag kolla på någon film som finns på datorn :) där finns det nog en milijon :O pöss!


wohoo!


ett rådjur som låg uppe i skogen idahg :) har en liten grupp på fem rådjur som hänger uppe vid vårat hus HELA TIDEN! jobbigt när man har hundar dom skäller ju så fort det är en liten fågel på tomten -.-


gulleplutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0