Sov hos Ebba

Hej bloggen! Igår var ju jag hos hugo med Emma, Summer, Sanna och Ebba. Och hugo såklart. Vi gjorde typ inget jag satt vid datorn ett tag men var fortf social satt ju vid min älskling (hugos apple dator) Haha älskar verklige den x) Sen försökte alla få mig att sjunga -.- suck. dom lyckades inte moahahahah! vid kvart över elva drog vi hem. Mamma tvingade mig att först gå hem och hämta saker så kom hem vid kanske halv tolv och hämta grejer och sen gick ja hem till Ebba och sov där. I morse vaknad vi vid kanske halv 10 först vaknade summer för hon slog i huvudet i en soffa och sen vaknade jag och ebba av att summer rörde på sig så mycket så hela soffan knakade x) Haha aja nu ska jag göra mig klar ska träffa Julia idag och sen ikväll ska vi gå till Emma och träffa massa kompisar :) vi hade ju kunnat vara ute om det inte hade snöat så mkt -.- Juste måste bara berätta att det är väldigt coolt för Ebba ska oxå till spanien och gissa vart i spanien? MALAGA!! Haha fast hon ska dit i slutet av juni och jag och Julia ska dit i mitten av augusti.


gullungar! love yah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0