Mår mycket bättre!

ligger just nu och kollar på Thyra Banks show med Anna som också ligger hemma sjuk. Mår mycket bättre idag antagligen för att jag sov väldigt mycket på dagen igår och idag. Så imorrn blir det skola :) Hugo stackarn ligger hemma med 39,5 graders feber :( krya på dig! ska nog ta fram min bärbara! var åratal sen jag använde den men ska önska mig en ny i födelsedags present ;) fyller år om ungefär en och en halv månad så de e ju långt kvar men kan börja önska mig redan nu ;) antaglien kommer int min gamla bärbara gå igång det gör den aldrig -.- det blir bara blä skärm hela tiden -.- aja hoppas på att kunna komma t skolan imorrn så ja får träffa kompisarna :) det är så sjukt tråkigt att bara ligga hemma hela dagarna och inte ha något att göra...

Juste måste berätta om en sak som jag sa hemma hos ella i tisdags

Julia trodde att henned indianer hade kommit (HAHA) Så hon sprang för att kolla men hon hade inte fått de då sa jag:

Jag: HAHA va kul det hade varit ifall den skulle komma så hade du skrikit JA den har kommit! och då skulle den säga ursäkta att jag är försenad.

HAHAHAHAH egentligen inte så kul men vi skrattade hur länge som helst xD aja nu ska jag sluta plåga er med mina tråkigheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0