Hiss/Diss



Vänner:
Vänner finns verkligen alltid där för en! älskar alla mina vänner!

Dagar som den här:
Åh va jag älskar "nu är det snart vår" dagar!

Min gris till hund:
Hampus (min hund) är en sån gris men han är det sötaste som finns!

Spanien 2010!:
Åhh jag hissar såå Spanien! Damn va kul det kommer bli!

Godis:
Det är gott, vad finns det mer att säga ;)




Priset på glassar:
Det har höjts så sjukt mycket! inte roligt!

Att min syrra e i Cypern:
Men att jag inte är det!

Hundar som hårar:
Usch att ha två håriga hundar som fäller hår överallt är inte speciellt kul! 

Kommentarer
Postat av: sofia

du gjorde en hiss & diss :D<3<3<3

2010-04-03 @ 16:22:52
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0