HAHA skönaste konversationen!

Therese Holmberg Tönt.

Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
kisspöl.
den 14 mars kl. 19:19 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
kalsongryck.
den 14 mars kl. 19:20 ·


Johanna Holmberg
den 14 mars kl. 19:51 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
mushroom mushroom
den 14 mars kl. 19:51 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
sluuuuta! :'(
den 14 mars kl. 19:56 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
Varför? Tonto hahha
den 14 mars kl. 19:56 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
för jag kanske blir ledsen? du sårar faktiskt mig....
den 14 mars kl. 19:57 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
varför sårar jag dig hjärtat? :O
den 14 mars kl. 19:59 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
för att du säger massa elaka saker :'(
den 14 mars kl. 20:13 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
svampar är inte elaka johanna...
den 14 mars kl. 20:15 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
joo!!!!!!!
den 14 mars kl. 20:20 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
Ja, jag söker alltså efter Louis! :D
den 14 mars kl. 20:21 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
HAHAHAHAHAAH! o ja bah men kom igen då! asso ska vi spela baseball eller?
den 14 mars kl. 20:21 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
Det, var en utmärkt fråga!
den 14 mars kl. 20:22 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
är inte var ;) oooo, jag har så stort huvud oooo så korta armar och jag vet inte riktigt om den här planen var sådär genomtänt.... herre? XD
den 14 mars kl. 20:24 ·


Johanna Holmberg
den 14 mars kl. 20:24 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
DET ÄR MIN REPLIK!!!! åhh det är ju den bästa av alla i heeeela filmen!! Hur kan du göra såhär mot mig Joaschna!?!?!? :'(
den 14 mars kl. 20:26 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
HAHAHAHA Schalalalalalalalalalala! åh Doris, Doris! Kolla! Jag har hittat en pinne! nå vad har du hittat?
den 14 mars kl. 20:29 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
-ehm jag har jättekorta armar.
-jaaaa..
-och dom är jättestora...
-jaaa...
-och jag vet inte om den här planen var så genomtänkt... herre...
den 14 mars kl. 20:30 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
pinne.. plus pojken.... hjsdkhafjkhscjnjnsjk
den 14 mars kl. 20:31 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
Haha så e de inte alls juuue!!! eller jo kanske kmr inte ihåg haha x)
den 14 mars kl. 20:32 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
det är så joaschnna!
den 14 mars kl. 20:32 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
scalalalalalalalalala!
den 14 mars kl. 20:46 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
hahaha du kan inte göra det! :PPPP
den 14 mars kl. 20:52 ·


Johanna Holmberg
Johanna Holmberg
int du heller? :S om 40 börjar wallander :O
den 14 mars kl. 21:18 ·


Therese Holmberg
Therese Holmberg
oh my god! jag kommer nunununu!! :O:O:O
den 14 mars kl. 22

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Kan du ta dig tid och rösta på fyra body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.



http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506



http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243023



http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=242255



http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=237867



Tusen tack om du tog dig tid :)



Jag har röstat på din bikini som du designat på Nelly i gengäld :)

2010-04-16 @ 10:02:18
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0