äntligen!

äntligen funkar det att skriva!! min dator har blivit helt cepe allt funkar bra och snabbt förutom bloggen som aldrig kommer fram. aja idag har jag gått i skolan, har int hänt nåt speciellt. saknar anna och jenny :( vi skulle egentligen ha tjejkväll hos jenny i helgen men varken jag eller therese kunde :( hoppas på det bästa att det blir snart iallafall. slänger upp en bild från senaste tjejkvällen när vi hade lite kul med annas dator x)



haha va kul man kan ha!! tagen av syster annas blogg (http://enmindre.blogg.se)

min dator är så pass seg att jag faktiskt inte orkar lägga upp fler bilder för det tar år för den att ladda upp

Love Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0