Valborg

Har lite dåligt samvete sen mitt sista inlägg och har faktiskt ingen bra ursäkt till varför uppdateringen varit så dålig... Men igår var det iallafall valborg. Tänkte berätta lite om min kväll. Först var jag och Therese hos min storasyster Anna som hade födelsedagsfest vilket var väldigt trevligt. Vi tog bussen vidare runt halv 9 för att hinna till brasan och alla kompisar. Vi skilldes åt och Therese åkte till Norrviken medans jag åkte till Tegelhagen och träffade massa kompisar där. Hade riktigt kul och träffade massa saknade kompisar. Dock var det otroligt kallt! 3 kompisar (Danne, Shayan och Robin) sa att dom skulle komma så vi kunde träffas där. Helt plötsligt var alla mina kompisar borta! Vissa hade gått till grisbukten och vissa hade dragit hem. Som tur var hittade jag Elin Isabelle och några andra som jag stod med till killarna kom. Väntade på dom i kanske en timme och äntligen kommer dom. Men självklart så vill dom dra efter 5 min. Just my luck. Men jag åkte med dom till sollentuna stod där och snackade lite med dom och sen kom min snälla far och skjutsade hem mig. Vet inte vad jag hade gjort om jag hade behövt gå hem. Jag höll på att frysa ihjäl eftersom att jag tidigare hade råkat ställa mig i en vattenpöl... som sagt, just my luck. Men jag hade ändå kul eftersom jag träffade så sjukt mycke kompisar :) Vad gjorde ni på valborg?

Har inget med inlägget att göra men hade ingen annan bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0