Photowall

Om det är något jag verkligen tycker om i mitt rum så är det min fina fotovägg
Haha obäddad säng
Den är dock lite besvärlig eftersom det inte blir så snyggt att täcka den på något sätt med skåp, bord m.m. Har även funderat på att måla över den i någon färg eller ha någon klassisk tapet och sen sätta upp ett snyggt citat på väggen men, jag kan bara inte göra mig av med min älskade strandvägg. Funderar annars på att sätta upp ett citat någon annanstans. Funderar på ett som var lite gulligt som jag hittade på en hemsida. Det stod Always kiss me goodnight med en snygg text. Den ska man ju självklart ha över sängen isåfall men de jobbiga är att jag alltid håller på och flyttar om i mitt rum. Eller de klassiska Carpe diem vilket betyder "Fånga dagen" på Italienska tror jag. Tänkte isåfall ha det över dörren. Vi har även kollat efter citat till tv-rummet där nere väldigt länge men vi hittar aldrig något som passar så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0