När man har tråkigt

PERSONLIGT

vad heter du: Johanna Margita Holmberg

vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Alexandra, Sandra

vart bor du: Sollentuna

hur lång är du: 163 cm

ögonfärg: Gröna

hårfärg: Just nu typ blondt annars brunett

-

KLÄDER

vad använder du just nu för jacka: skinnjacka om det behövs

vad använder du just nu för skor: converse

favoritfärg på kläder: har ingen

hur mycket köper du kläder för i månaden: Olika hela tiden

vad har du för skostorlek: 35-36 i ytterst få fall 37

vad har du för tröjstorlek: xs-s

-

SENASTE PERSON SOM

du sov i samma säng som: Chessy

du pratade med: Therese

du gick på bio med: Therese och Arash

du gick på stan med: Elin Wallon

du kysste: Stefan tror jag

du kramade: Julia

du pussade: Kommer inte ihåg

som såg dig gråta: Min syster, Therese

skällde på dig: ...min hund..

skickade ett e-mail till dig: Facebook

skrev till dig på facebook: Amir tror jag

 

HAR DU NÅGONSIN

Sagt jag älskar dig? och menat det: säger det inte om jag inte menar det

Bråkat med ditt husdjur: Många gånger haha

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: säkert

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: aldrig varit kär men har gillat, ja

Är du ensam nu: all alone..

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: ofta dom sämsta

Vill du ha barn: Ja, när jag blir äldre

-

EXTRA STUFF

Vem är din bästa vän: Har många men bästa, Julia

Vad är du mest rädd för: att dö ensam

Vilka kläder sover du i: t-shirt och pyjamasshorts

Vart vill du gifta dig: Utomlands

Vem hatar du verkligen: Hatar är ett starkt ord men de finns människor som jag inte gillar.

Kör du bil: inte än

 

Tagen av Elin Wallon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0