Elin Wallon

Fick en order från min snygga vän Elin att slänga in ett blogginlägg. Så jag tänkte, varför inte. Däremot var min andra tanke, vad ska jag skriva? Haha. Kan berätta vad jag planerar inför morgondagen. Yeeey! Haha. Först ska jag och hela 8 på bellmanvandring... skumt men syrran säger att det är kul så får väl ge de en chans. Sen efter följer Elin med mig när jag ska jobba vilket går jäkligt snabbt eftersom vi redan är i stan. Skönt! Sen åker vi hem till mig och äter och sen drar vi på gudstjänst. Måste få ihop alla dom där jäkla gudstjänsterna.. Satt nyss och snacka skype me Helena. Hon dissade mig för ett skolarbete. Sen snacka ja me Robin. Han dissade mig för FIFA. Typiskt killar. Aja nu ska jag sätta på en film eller börja krypa till sängs kan inte riktigt bestämma mig.... tror att jag väljer en dejt med kudden eftersom jag har varit så trött hela dagen.
gillar den här tjejen rätt mycke faktiskt. skön tjej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0