Tanten...

Idag vid gympan kom det två små tantor gåendes. De var påväg ner för en hal backe och höll hårt i varandra för att inte ramla. Mitt i allt tappar den ena sin mobil och märker det inte. Jag ropar för att försöka säga det men dom hör inte så jag springer fram för att plocka upp den. Självklart så ramlar jag rakt ner i backen och slår hårt i ryggen. Men ingen förutom Julia såg så vi garvade några sekunder och sen fortsatte jag. Jag plockade upp mobilen och sprang fram till tanterna och dom blev så glada. Kändes riktigt bra! Har dock fått tillbaks min smärta i bröstkorgen och har sjukt ont i ryggen och svanskotan :/ efter skolan åkte jag och jobbade och sen köpte jag ett par jeans på vägen hem. Nu ska jag och syster kolla på Burlesque, haha blir 3 gången på mindre än en månad... Älskar den!

Kommentarer
Postat av: Anna Hagberg

hahaha så skön liten fail, stackare som ramla ;) <3

2011-03-19 @ 01:25:40
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0