Jenny!

Sitter här med Jenny och snackar lite killar... haha helt tyst faktiskt eftersom ingen har någon kille att snacka om... men men har ju alltid mina killkompisar som räcker gott o väl för mig :) Idag har jag varit i centrum och köpt ett midjeskärp, två bhar och en jättefin tröja. NÖJD?! aa. Funtar på att ta ett varmt skönt bad eftersom jag bara ska ha en lugn hemmakväll idag :) imorgon blir de fest! Och imorgon fyller även min bästavän Helena år! Mitt älskade barn! Nej juste hon va min man... never mind. Kanske slänger upp bilder på vad jag köpte ifall jag hittar kameraladdaren :) Nu blire mer Jersey Shore, YEEEY!
har ni någonsin sett något sötare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0