Agnes Klapp

Hade en supermysig dag med bästaste Agnes! Det började med att vi åkte till sollentuna centrum och fikade med Sarah och Lydia. Det var mysigt! Köpte en frapino och en cupcake karamell :) Snackade med mamma och pappa och dom tycker att jag ska börja med mitt barnbidrag. Jag vet att jag är sen typ som börjar nu men har känt innan att det bara skulle vara onödigt eftersom jag vet att jag bara skulle köpa upp allt direkt. Men nu har vi bestämt att jag får 500 och sen om jag ha kläder så säger jag bara åt dom att lägga in till mig! Det här betyder att eftersom att jag jobbar och får lön också som jag nu kan lägga undan för jag har ändå pengar att köpa kläder för så kan jag ÄNTLIGEN få ihop pengarna till den där jävla systemkameran!! Wihoo! För er som inte vet vilken så  är de den på bilden under ↓
nice vaaa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0