Fredags mys!

Hej allihopa! Jag mår faktiskt mycket bättre idag hade till och med kunnat gå till skolan men eftersom att vi ändå bara skulle på studiebesök på Electrolux så sa mamma att jag skulle vara hemma så jag skulle bli frisk nu till helgen! :) Och det blev jag ju! Men ikväll ska jag bara så håll koll för det blir antagligen massa uppdateringar och photoshoppanden m.m. Tog faktiskt en långpromenad med Chessy idag och hälsade på alla kära vänner på Helenelundsskolan :) Det var trevligt! Känner mig nyttig för hela dagen när jag har blivit sugen på något onyttigt så har jag alltid ätit nyttiga saker som morötter och gurka! smart va?! För det är ju också gott plus att det är nyttigt :) Dock förstördes ju allt med att det blev pizza till middag... Men men nya tag imorgon! :) Nu ska jag ta ett långt härligt bad! Skriver antagligen senare! Ciao!
haha jättegammal bild på mig och Julia! Älskar dig mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0