Mina allra käraste systrar

Min fina fina Therese. Du som alltid ställer upp för mig och gör mig glad när jag är ledsen. Du är det finaste som
finns! Kan aldrig ha tråkigt med dig, inte ens när vi "bråkar"!

Min kära Anna som jag också står väldigt nära. Du betyder så otroligt mycket för mig och vi har alltid kul tillsammans. Det är så underbart att man alltid kan räkna med stöd från dig! (Vi SKA hitta "mannen med skrattet")

Min finaste, underbaraste Jenny. Du är så underbar och hjälpsam. Att veta att man kan lägga huvudet på din axel om man känner sig nere är så skönt! Du är knäppare än knäppast, precis som vi alla systrar är.


Ni är det absolut finaste jag har och jag älskar er över hela mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0