Hold my hand, just in case

Håller på att städa och fixa inför mottagningen imorrn... suck.. Det är verkligen tråkig att städa! Men mamma är en ängel och köper pizza åt oss. Är så trött och utmattad, förstörd kanske är rätta ordet. Har varit det sen igår. Vet inte om jag berättade det men åkte ju hem innan tredje lektionen eftersom att jag mådde så dåligt och inte kunde koncentrera mig på lektionerna. Grät ju mest. Direkt när jag kom hem så somnade jag och sov ca. 2 timmar innan mamma väckte mig och körde mig till skolan för att ta skolfoto. Kan ju inte blivit vackert. Söndergråten och nyvaken. Enligt mig, ingen bra kombo. Oj va långt de blev men nu ska ja försöka bli lite gladare med Jersey Shore! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0