Godmorgon

Som ni kanske såg så låg jag ganska sömnlös inatt. Somnade runt 6. Försökte somna från 2 men det gick bara inte. Och självklart så kommer min syster och väcker mig 7000 gånger på 50 minuter, så det var väl bara att gå upp. Idag ska jag spendera dagen med Elin. Har saknat den bruden sjukt mycket! Vi ska kolla på Eldorado vilket är en liten "tradition" för oss. Eller så råkar de bara va att vi bådaa älskar filmen. Sen drar vi till Stinsen och shoppar lite. Skulle egentligen dragit till The voice idag men tråkigt nog så har man 2 hundar som inte kan vara ensamma hemma eftersom att den ena löper. Ska inte tråka ut mer men slänger in ett inlägg senare.
En mindre morgonpigg brud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0