Prao

Nu var det ju ett tag sen jag skrev här på bloggen så tänkte slänga in ett litet inlägg! Första praoveckan var UNDERBAR! Hade så sjukt roligt men samtidigt jobbigt. Praoade ju med Julia på OKQ8 och vi fick mest ta emot leveranser, tvätta hyrbilar, fronta, byta etiketter osv. De som jobbade där var supersköna och trevliga! Kändes lite sorgligt att sluta men ska gå och hälsa på någon dag. När vi slutade fick vi varsin DVD-film och en chips/godispåse. Jag valde filmen Marley och jag som jag fortfarande inte sett. Stort tack till alla som jobbade där och tog emot oss med öppna armar! Nu är vi inne på andra praoveckan och den har börjat helt underbart! Nu praoar vi på dagis. Vi är på varsin avdelning. Jag är på Gullvivan och Julia på Tussilagon. Barnen och fröknarna är jättetrevliga och gulliga! Idag fick jag höra att jag var barnens bästa fröken! Då blir man lite smått tårögd. Kommer kännas jobbigt att sluta.. men måste tänka på de positiva, det blir påsklov! Nu har jag tråkat ut er tilräckligt!
XOXO
En av alla fikaraster vi fick på OKQ8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0