Helgen

Har haft sjukt kul den här helgen! I fredags var jag på tjejmiddag hos Ellen som hade fyllt år och Julia sov över hos mig. I lördags hade Sanna och Emma T födelsedagsfest vilket blev sjukt lyckat och sjukt kul! Elin W sov hos mig efter vilket var mysigt. Igår satt vi på min veranda och solade. Otroligt skönt! lyckades faktiskt få lite färg! Sen åkte vi hem till Elin. Vi åt grillat och först grillat hemma hos henne och sen gick vi hem till Karolina och umgicks med massa söta människor där! Vi begav oss hem till Elin runt elva för att kolla film och bara mysa. Vaknade upp idag av att solen lyste in genom fönstret och blev faktiskt bara glad eftersom att det var så fint väder! kom hem för några timmar sen. Gick ute i linne och shorts och frös inte... galet....
diggar bilden....

Kommentarer
Postat av: elin

det är för att den är fin.. <3

2011-04-20 @ 12:32:24
URL: http://elinwallons.blogg.se/
Postat av: elin

det är för att den är fin.. <3

2011-04-20 @ 12:32:31
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0