Svenska New York fruar

Roligaste programmet av alla "fruar-program" sedan de första, alltså svenska hollywood fruar. Jag slutade kolla helt på det när Danksa hollywood fruar började tyckte att det var skit tråkigt. Men det finns faktiskt inget som kan slå den första/andra säsongen med Svenska Hollywood fruar med Maria Montasami! Haha asso min förebild. Hon är så rolig och pratar så sjukt långsamt. HAHA! Nu blir det att kolla klart på S NY fruar (haha) och sen hoppar jag i säng är sjukt trött och känner att jag borde sova ut lite.

älskar dig vännen, du betyder allt! tack för att du alltid finns där för mig♥


Kommentarer
Postat av: julia

jag älskar dig också! tack för headern, tack för allt, tack för att du är min vän!

2010-09-28 @ 17:08:41
URL: http://julianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0