skolfoto!

usch jag tycker det är så sjukt jobbigtmed skolfoto! mår lite bättre idag och mamma och pappa tycker att ja ska gå till skolan ändå och kolla om de funkar annars får dom hämta mig eller nåt. jag orkar inte koppla in min kamera, tog lite bilder på hur jag ska se ut, men jag har iallafall svart nagelack, mörkmålade ögon, naturligt hår, svart linne, svarta tights med hål överallt som blommönster, smycken som armband och örhängen och en grå brun grön kofta över. ja det är väl typ de. har dock inte bestämt vilka skor jag ska ha än! panik! usch igår var ett helvete när jag skulle välja kläder! hatar att behöva göra de! aja nu ska ja äta lite frukost. ska kolla med pappa ifall han kan skjutsa mig till skolan eftersom att jag int är helt piggelin än. ciao!


älskling jag saknar dig kom hit!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0