planer för helgen

idag efter skolan åkte jag, lydia, agnes och julia till centrum! vi åt på subway och lydia köpte en bh och jag och julia sprang upp och kollade på en skit snygg jacka som julia jätte gärna vill ha. sjukt snygg! efter åkte jag och agnes hem till henne och pluggade, åt glass och kollade på filmer från world trade center. sjukt hemskt att kolla på! de andra tornet verkligen bara försvinner. och att se alla människor som hoppade och hängde sig ut från fönstrena. usch. men men :) imorgon ska jag och massa kära vänner fira en underbar kompis till mig nämligen summer! ska försöka ta bilder om jag orkar ta med mig kameran. sen sover julia hos mig. ska bli sjukt mysigt eftersom att det var år sen vi sov över med varandra! egentligen hade vi tänkt sova hos henne men sen visste vi inte hur vi skulle ta oss hem och dessutom bor jag närmre summer och så :/ men nästa gång hoppas jag att det blir hos henne :D sen på lördag så ska jag, agnes, sarah, johanna b, alida, julia, lydia och ella ha mysig filmkväll hemma hos ella. ska bli grymt mysigt eftersom att det var länge sen jag var på nåt sånt :) nu börjar idol så nu ska jag kolla på det! ciao!


haha älskar den här bilden xD har verkligen bara gammla bilder nu ska se till att börja ta mer bilder ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0