miss secret agent 2

sitter och kollar på miss secret agent med mina systrar. usch har ångest över dagen imorgon! först har vi A-lagsdag och sen orientering vid sportfältet. tur att det bara är halva dagen för sen börjar de bra! först åker jag, lydia, ella och julia hem till julia och ska kolla på kläder som hon har rensat ut från att hon fick massa från sin syster och från sin egna garderob. sweet! och sen blir det dans! ska bli kul eftersom att det är första gången på treminen har ju varit sjuk och borta 3 gånger nu men de ska bli skönt att börja igen. jag och julia var inne och kollade på gina tricot igår och jag blev kär i massa kläder! vill verkligen shoppa! ska se till att få pengar så jag kan shoppaaa! nu ska jag kolla vidare och snacka med stefan :) ciao!♥


cute bild på mig o agnes♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0