måndag/tisdag

igår kom julia hem till mig och fick massa kläder av mig eftersom att jag ska få en ny garderob :D sen hände de egentligen inte så mycket mer. idag vaknade jag och hade jätte ont i halsen men jag åkte till skolan ändå. sen fick jag ont i huvudet och magen så jag åkte hem. när jag kom hem la jag mig i soffan och satte på wall-e och somnade till den och sov i 2 timmar. när jag vaknade var huvud och mag värken borta men halsen var 10 gånger värre. så jag slängde i mig massa te och beställde hem halstabletter av mamma. så nu känns det lite bättre. men jag ska åka till gotland med klassen imorgon så jag hoppas på att det blir bättre tills dess! jag kommer vara där tills på söndag så kommer antagligen inte kunna blogga. nu måste jag packa hej då!


haha bjuder! bild från svavelsö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0