hemma

är hemma hos mig nu med Julia, Johanna B och Agnes. Lydia var också här men hon gick precis. vi såg precis låt den rätte komma in. den var inte alls läskig och inte vidare bra heller. boken var sjukt mycke bättre. igår hemma hos ella hade vi jätte mysigt. vi hyrde film, köpte massa godis chips och läsk och åt tacos. vi hyrde the grudge 2 och kick-ass. haha. vilket skämt the grudge va! jag var beredd på en jätte läskig film eftersom att det är de man har hört från alla. men den var inte alls läskig. bara lite äcklig ibland. vi låg i sängen vid kanske 2. vi var tvungna att vara utanför ellas hus halv tio i morse för dom skulle iväg. så då drog alla förutom sarah hem till mig. nu ska jag gå ut med hampus och chessy. men jag skriver antagligen senare ikväll. ciao!


älskar dig bästavän!

Kommentarer
Postat av: syster

sötnosar!!

2010-09-27 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0