ugnsbakade chips

har smakat ugnsbakade chips. de va faktiskt ganska gott, eller iallafall de 4 första chipesen sen var det inte så jätte gott längre... va hemma idag också får se om jag ska vara hemma imorgon också. Jag har jätte ont i huvudet, mår illa och har lite feber. får ont i magen lite då och då också. kollade precis på sista avsnittet av desperate houswives. Gash va bra det var! fast hemskt :( längtar verkligen till nästa säsong!! usch jag är helt besatt av det x) nu ska jag städa vidare lite i mitt rum eftersom att pappa ska ha bridge här idag.


fast sourcream and onion


åhh längtar t säsong 7!!

Kommentarer
Postat av: amanda

höhö kmr ihåg när ja va hemma hos dej när vi va typ 5 o ja va skiiträdd för honom :P

juste! assoo du kan typ ta nästan vilken bild som helst från bloggen, o så om du kunde lägga in den på min blogg hehe,så ger ja dej lösenordet för ja vet liksom nt hur man gör :S :)<3333333

2010-05-26 @ 20:36:37
URL: http://mandags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0