Söndags ångest

nu e de söndag... de e ju skönt att man är ledig men grymt hemskt att veta att man ska till skolan imorgon... men har för mig att vi bara går måndag tisdag onsdag eller är det någon annan vecka? aja igår sov jag ju hos Julia och det var jätte kul för hugo, gustav k, simon w, helle, linnea e och lisa kom oxå så satt vi och pratade och skrattade. haha jag och lisa sminkade gustav lite! han blev jäääääättefin! nu håller jag på att städa rummet. har lyft upp den lilla beige (?) byrån igen haha! vi skulle egentligen tapetsera i tv rummet där nere men min mosters man leif som skulle hjälpa oss kunde inte idag så det blir nästa helg. sitter just nu o lyssnar på trey sonz my looooove! haha är seriöst kär i killen! usch och fy va ja längtar till spanien! men de e "bara" tre månader kvar! det kommer verkligen bli så grymt kul! nu ska jag städa vidare eller låta det vara nu kanske är ganska trött. pöss


haha dumleklubba x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0