lite rastlös

är lite rastlös just nu. har inget att göra. ska nog sätta mig nere i rummet och kolla på någon film eller så. men vilken? åh har ju inga bra filmer -.- tråkigt inlägg? jag vet.... kanske ska kolla om någon vill komma hit. orkar faktiskt inte gå någonstans själv haha lat! men jag har faktiskt gått ganska mycket idag... eller okej en promme med hundarna och hem från bistro men ändå x) skulle sovit hos julia idag men det gick inte sen :/ men vi ska sova hos mig imorgon efter ellas party! kommer bli mysigt :) aja nu ska jag göra något annat än att tråka ut er! juste sov hemme hos ebba me ebba o linnea igår :) de va mysigt! vi kollade på mean girls men ja o linnea somnade haha x)

bilder från igår











bilder tagna från emma

























haha shit basse ser heeeelt drogad ut x)



bilder tagna från helena

haha det började spö regna men hade sjukt kul ändå! tack alla för en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0