Uppdatering! :D

wohoo internet funkar! ska försöka uppdatera så ofta som möjligt när jag har tråkigt :) vi har det sjukt mysigt här i Hälsingland! Våra dagar ser ut såhär:

- vaknar
- klär på oss
- äter frukost, fixar matsäck
- åker till backen
- åker skidor
- åker hem
- lägger oss i sängen och kollar på någon mysig film
- äter middag
- kollar antingen på en ny film eller flummar galet


Haha najs eller vad? XD Vi ska på kvällsåk om snart en timme. NAAAJS! :D Det är sjut mysigt men tråkigt att det alltid ska vara typ snöstorm på kvällarna -.- men vi verkar ha turen med oss idag för det blåser bara lite men snöar inget :D Filmerna vi har kollat på är Get rich or die trying med 50 cent, The number 23 och New moon. Vi kommer antagligen kolla på en till senare ikväll :) efter desperate housewives såklart! OMG! det är så sjuuukt spännande! Juste idag kom min granne Leif hem hoppas han har med sig min jacka! Enligt ett horoskop i Julias skvaller tidning så är det ju min tur dag idag ;) Moahaha! Juste jag och Julia såg några sjukt snygga killar idag när vi skulle åka skidor och en av dom (Mr. handsome) var som ni förstår enligt namnet sjuuuukt snygg! Vill ha pojkvän nuuuu! Haha ja o Julia snackar om det hela tiden x) Aja måste nog börja klä på mig och så vi ska snart åka :) c' ya!


Miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0