Onsdag

Hej! ja är sjuk idag igen och kommer nog vara hemma imorgon också.... hoppas att jag blir frisk till Hälsingland :O sitter just nu o bara chillar till i'll still kill. skön låt. fast nu är den slut... de va ju lite mindre skönt. Både jag, Ella, Julia och Lydia är sjuka idag -.- lyckat! Jag ska nog fixa lite mat nu.  Sen ska jag nog göra en ny header igen. Blev inte så nöjd med den jag gjorde igår faktiskt. Gillar nog inte små headrar (?) så mycket... I morse åkte Therese till Cypern! Avundsjuk! Men i sommar blir de Spanien :D Tkr ni att jag ska uppdatera mindre eller oftare? För jag har kommit på att de är både bra för om man kommenterar ofta så missar man liksom inte nåt viktigt att skriva, men det kan bli ganska korta inlägg medans om man uppdaterar mindre så skriver man längre inlägg... fundera på de ni ;) Nu ska jag gå och äta nåt gott :) C' Yah!
älskar dig bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej älsk, inte för lite men inte för mycket säger jag, typ två inlägg brukar brukar funka för mig :) Varför berättar du inte att jag ska följa med till spanien? :D puss

2010-03-31 @ 15:04:16
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0