sitter i tv-rummet

just nu sitter jag och Julia i tv-rummet och har precis raderat alla låtar från våra mobiler :O för att få en ny start och bara ha bra låtar på mobilen! haha ;) ebba och elin har gått hem fast elin glömde sin mobil här men hon har typ inte märkt de än men jag ska messa henne nu o säga de ;) eller juste fan de går inte hennes mobil e ju här x) aja när hon kommer på de så får hon ringa eller nåt x) ikväll ska julia och Lydia sova hos mig också :) ska bli trevligt! vi ska tjocka oss med massa snacks o läsk moahahaha! sen ska vi väl hyra någon bra film också ;) oj kom på nu att jag har glömt att lämna tbx filmen som jag och anna hyrde i onsdags! haha då får man betala då x) aja nu ska jag vara lite social :) puss på rumpan!


min kära syster!

Kommentarer
Postat av: Elin

Johanna!!!! om du ser det här! ring mig på mitt hem nummer!! jag ringde från det till julia och säkert till dig någon gång om du inte har det, är desperat efter min mobil!!! :O <3333

2010-06-19 @ 15:37:44
URL: http://blondish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0