helgen

igår var jag med elin ebba och karro. vi gick hem till elin och badade :) sen skulle jag gå hem men kom inte hem för jag hade inga nycklar så jag gick hem till ebba och åt där :) sen gick vi till ludde beach och då kom Linnea L och Ellen H :) vi satt där och hade mysigt och åt chips och snackade. sen sov Linnea hos mig. I morse vaknade jag och spydde :/ fast de var bara galla typ och jag känner mig inte alls sjuk så vet inte vad det kom ifrån :S jag och Linnea kollade klart på mean girls som vi hade börjat kolla på och sen gick Linnea hem och jag åkte till Ella för jag och massa andra tjejer skulle fira henne eftersom att hon fyller på tisdag :) sen följde Johanna Boman och Agnes med mig hem och vi åt på subway och kollade på min stora feta grekiska semester :) fast vi hann inte kolla klart :/ aja nu ska jag gå och vara social med mina nära och kära :) pöss!


haha en grymt fin bild på mig och elin från igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0