det gick ovanligt snabbt :O

Ella, Julia och Lydia gick för en halvtimme sen och jag blev klar med att städa mitt rum som såg ut som ett helvet på en kvart?! :O imorgon blir det sommarlooooov!! wohoo! usch va skönt det kommer bli! Idag hade vi mentorsdag så våran klass åkte till Edsbergsslott och hade picnik. ganska mysigt faktiskt. dock var det ganska kallt i början av dagen :/ jag och Julia åkte hem till mig och hämtade min stora älskade Hampus :D vi tog med honom till slotten och han satt där och var jätte duktig! saga hade tagit med sig sin hund märta (?) också :) fast hon gillade inte hampus så mycket ;) det var iallafall jätte mysigt. sen drog jag, Ella, Lydia och Julia hem till mig och gjorde kladdkaka och kollade på mean girls! gud det är vekrligen sommar nu! det är 30 grader inomhus och 35 utomhus (!) :O fyller år iövermorgon också, som alla säkert redan har fattat, så jag tycker att alla ska gratta mig då ;) åh vad skönt det är med ett rent rum!! aja nu ska jag göra nåt annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0