dålig uppdatering, jag vet

förlåt för dålig uppdatering! kom precis hem från torparängen :) var där med några kompisar och grillade och hade mysigt :) det enda som förstörde ALLT var alla jävla myggor! usch! fast jag tror inte att någon mygga bet mig men det var huuuuuur många som helst! nu ve jag inte vad jag ska göra, kanske kolla film eller nåt. anna sitter hemma med några kompisar nicklas och bianca. idag har jag varit på två studentmottagningar också :) först Julias syrra Jessicas och sen på min syssling maddes :) haha åt massa tårta och sånt hemma hos Jessica så orkade inte äta något hos madde x) sånt e livet ;) imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :) åhh va skönt kom precis på att det bara är fredag! kändes som lördag :D naaaajs!! :D skulle egentligen sova hos Agnes imorrn men det gick inte sen för dom håller på att göra om i deras källare som vi skulle sova i och om vi skulle vara på hennes rum så skulle det inte gå för det är så lyhört i deras hus :/ men det får bli någon annan gång :) nu ska jag göra nåt annat puss!



haha Amanda sötnosen hade badat och sen märkte jag att det såg ut som ett hjärta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0