6 dagar kvar sen åker jag! :D

om 6 dagar åker jag och hämtar Chessy!! :D wiiih! idag har jag varit med Joar, Gustav, Elin E, Karolina och Ella fast bara en stund med ella. vi kollade på film eftersom att det regnade. vi kollade på superhero movie och step brothers. haha vet inte hur många gånger jag har sett den nu x) senare var det bara jag Joar Gustav och Karro kvar så vi drog t Ludde beach och badade. det var jätte skönt i vattnet! sen drog Gustav och Karro. Så jag och Joar satt på bryggan i en timme och snackade om allt möjligt. sen följde han mig hem en bit :) så nu är jag hemma och ska nog sätta på en film håller på att frysa ihjäl! ska göra popcorn nu ;) puss!

Juste bilderna kommer snart men jag hittar inte min kamera sladd :S

'
har typ inga bilder på datorn så de fick bli den här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0