trött

idag är jag ganska trött. fick inte så mkt sömn eftersom att det finns en ful liten valp som man måste ta hand om -.- haha näe hon e jätte söt! men igår fick jag sluta tidigare än ja trodde eftersom att mamma och pappa kom hem! så jag, adam, helle, simon och ted gick hem till ted och kollade på film. mycket trevligt! usch jag hatar verkligen att bråka med kompisar! det är jätte jobbigt får en stor klump i magen och vill bara att allt ska ordna sig! aja helle sov här igår för hon ville inte sova själv. vi kom hem vid halvtolv. hon ska gå hem alldeles strax eftersom att jag måste städa mitt rum och rummet där nere. haha vi ligger och kollar på svampbob nu! favorit programmet! haha. aja nu ska jag ta nåt att äta har inte ätit nåt än. puss!



brist på bilder men här är min söta syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0