förlåt för tråkig uppdatering

idag har jag bara badat och varit hundvakt men pappa kom hem så jag fick gå tidigare :D då åkte jag till tramonto bryggan och badade där med summer, karolina, andre, ivar, jakob och matte :) sen åkte vi hem till summer och åt våfflor och sen bar det av till bryggan igen men då kom också ellen, emma, ebba och kevin s :) det var mysigt men det blev väldigt kallt! igår badade massa på ångbåtsbryggan och då gjorde emma (min torres) illa foten :( fick åka in o sy o allt! stackars lilla älskling! men imorgon blir det en låååång dag! först ska jag upp klockan halv 8 för att jag ska jobba och efter jobbet så ska jag, lydia, ella och julia åka ut till ella landställe på svavelsö och bara ha det mysigt! och vi kommer ju antagligen vara uppe ganska länge där ^^ juste pappa ska försöka kolla ifall jag kan ta med Penny till jobbet imorgon :D spännande! hon är ju jätte duktig på att åka tåg så det kommer nog gå bra! får bara inte glömma att ta med vatten och vatten skål! imorgon ska kanske ella och lydia få träffa chessy för första gången också! det måste bli imorgon för annars kommer hon inte vara liten längre för dom ska bort sen och on växer ju redan så det knakar :/ hon har börjat bitas nu -.- mycket! mina armar är helt förstörda -.- aja nu ska jag kolla vidare lite och prata med syster :) puss och godnatt!


har typ inge bilder på datorn så det fick bli den här gulliga bilden på bästavän! :D älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Julia

älskar dig med!!!!!!

2010-07-15 @ 08:55:37
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0