Vinterbilder

Jag glömde nog att berätta att jag, Lydia och Julia tog massa fina vinterbilder med min kamera på väg hem igår. Haha när vi stod och tog kort (utanför sjukhuset vid centrum) så knackade någon på ett fönster. Hon stod bara där och tittade på oss och vinkade. vi vinkade osäkert tillbaks. Det var galler för fönstrena och en lite altandörr så vi trodde först att det var värsta dåren som stod där. hon gick fram och öppnade dörren men kom ju inte ut eftersom att det var galler och sa;

Gud va fint det blir, det ser jätte härligt ut! Fortsätt, fortsätt! Gott år på er!

Vi: Hehe mm desamma...

Haha fast vi fortsatte ändå en liten stund och sen gick vi där ifrån och fottade en bit bort istället x)


(jag fick dom att skratta för jag hostade och det tyckte dom var kul)




älskar er!


otroligt cool bild på Julia!


Jag och Julia bästavän!


tagen av misstag men blev grymt fin!

Har lite fler bilder men orkade tyvär inte koppla in kameran i datorn så jag tog bilderna från Julias blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0