Nyår + helgen

Hej alla läsare! förlåt för att jag inte har srivit på ett tag! På Nyårsafton så var jag med mamma, pappa, therese, Lotta och Leffe. Det var mysigt och kul. vi åt oxfile! Mhh!! Jag och Therese kollade på Dumpa honom och American pie -  The love book. dom var bra och roliga. Resten av helgen har jag haft mysigt med Julia! vi har egentligen inte gjort så mycket. vi åkte till stinsen i lördags och klippte oss. Julia blev sjukt snygg! Blev faktiskt(för typ första gången) nöjd med mitt oxå :) idag åkte vi till kista med sarah och ella. Sarah köpte ett par jeans och ett par pumps och Ella köpte 2 par pumps. Vi fikade också och det var sjukt mysigt! Jag köpte varm choklad med vispgrädde och ett litet vanilj hjärta och det blev 65 kr!! :O På Tisdag ska jag och Julia till Husdjursmässan! :D vi har åkt dit med varandra sen femman nu :) nu ska jag gå och kolla på 16 and pregnant. bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0