Lördag och lite annat

Hej bloggen! Nu va de ju ett bra tag sen som jag skrev men har faktiskt inte haft tillgång till någon dator. så det ska bli lite lättare för er så skriver jag flera inlägg, ett för varje dag.

Lördag
I lördags sov ella hemma hos mig. det var mysigt :) vi kollade på scary movie 1. Haha den va rolig. Nästa helg är det scary movie 2, så måste ju se den oxå (även fast jag redan har sett den) vi gjorde egentligen inte så mycket, träffades ganska sent. Fast innan hon kom så var jag i centrum med Anna och Therese. Köpte två linnen, ett midjeskärp och ett par "hårspännen". bilder nedan. Jag, Anna och Therese tog lite bilder med min kamera med en spec effekt som gör att man ser ut som en docka (sminkeffekt)


Svart linne Gina Tricot


Rosa/beige Linne Gina Tricot


Midjeskärp H&M


Hårspänne H&M




Man måste ju faktiskt bjuda på sig själv ;)


Haha så klockren bild på Hampus när han busar med pappa


Haha tycker på något sätt att det äe en otroligt charmig bild på Hampus


Thereses paprika-hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0