Husdjursmässan

Idag var jag och Julia på Husdjursmässan! Det var kul :) fast tråkigare än vanligt eftersom att det nästan inte fanns några hundar :'( (haha) eller jo egentligen fanns det ju mest hundar... men det fanns mindre djur än vanligt. Men innan Husdjursmässan var jag, Julia och Julias mamma Nina i sollentuna centrum. Först fixade Julia ID-kort (Jag hade gått dit innan för att skriva på en sak med de oxå så jag mötte dom där) Sen åt vi där och blev sen skjutsade av Nina till Kista mässan. Där var der Agility och massa andra saker. Här kommer bilder.


Haha inte snyggaste bilden men tyckte att den va rätt skön ;D (Nu ser ni även hur kort mitt hår har blivit :O)


Julia med fågeln Fia :)


Julia med 6-veckors papegojan (Sjukt söt)


Julia mjölkar kossan x)


Jag mjölkar ko


Genomskinlig mjölk :O


HAHA x)

Det var nog allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0