Blogg.se Vs Devote.se

Blogg.se

Nackdelar: Så jobbigt med design, det är långsamt och ganska svår att fatta ibland (även om jag haft det i kanske 1,5 år)

Fördelar: sååå skön blogg att läsa! Inte massa jobbiga grejer överallt (som på devot.se) och om man väl fattar så Kan man.

Devote.se

Nackdelar: Jag har ju inte devote själv men jag läser nästan ALDRIG devote bloggar. tycker på något sett att dom är jobbiga att läsa och som sagt så känns det som de e så mycket grjejer överallt. på blogg.se känns det som om det verkligen bara är ens privata blogg som ingen annan har något att göra med, på devote.se känns det som om de e reklam och man kan klicka vidare till andra bloggar via den! ska de va så? NEJ!

Fördelar: Den enda fördelen jag vet är att dom som har devote säger att det är mycket lättare att förstå designen än på blogg.se. möjligt men en liten design lixom? com on...



Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: haha aah! :) jag såg den,hihi :D <3

btw, i miss you sweetie :/

2010-01-10 @ 15:38:36
URL: http://nilssonholmgren.blogg.se/
Postat av: louise

jaa vi måste träffas snart för jag saknar dej

sötnos "/<3

2010-01-11 @ 15:25:22
URL: http://louiseglimbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0