Cooper-test...

Usch jag håller på att dö!! Imorgon ska jag ha cooper-test och jag är inte alls sugen på det ju! Eftersom att jag har astma så kommer jag säkert få värsta anfallet och dö! Tur att man har världens gulligtaste teddybjörn gymnastik lärare som tydligen ringer ambulansen så fort något händer ^^ Haha känns lite tryggare :P Och så har man ju vännerna också som kan hjälpa till ifall något händer. Även om jag tar medicinen innan så blir det alltid sjukt jobbigt efter men tydligen så är det här jobbigare än andra test så antagligen så kommer jag dö imorrn :) Haha x) Haha jag diggar verkligen min gympa lärare. Han heter staffan och är sjukt stor (är typ 2 meter lång och har typ muskler på armarna så han ser ut som en sumobrottar) Och så har han någon asgullig dialekt oxå x) Haha han är världsa snäll! :) Aja nu ska jag plugga lite engelska tror jag :) pussar!


Haha grymt gammal bild på mig, sonia och Louise när vi gick på tennis x)


Kommentarer
Postat av: Sonia

hoppas de gick bra på cooper testet! :) hahaha han e ju pappaledig nu , vi kmr inte ha hnm nångång mer i idrott :( han e norrländsk så han har sån dialekt hahaha och snygg bild hahahhahh driver ja ser helt crazy ut där xDxD hahah <3

2010-03-07 @ 11:22:27
URL: http://sonuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0