Trött

Hej bloggen! är väldigt trött men kände för att skriva ett blogginlägg ändå. Har inte varit vaken tills nu somnade kanske en halvtimme i soffan. Idag va ja i stan me Victoria, Sarah, Agnes och Lydia. Det var jätte mysigt ni kan läsa om allt flumm i de här inlägget. Sen drog jag Agnes och Lydia till satelliten för att kolla när min syrra dansade. Hon var jätte duktig! lägger in video senare. Sen var vi kvar där ettt tag men åkte hem vid elva. Det var bara roligt när Therese dansade sen blev det tråkigt så sista halvtimmen gick vi ut och tog massa bilder. Det var ruuligt. Dom kommer antagligen imorrn :) nu ska jag nog sova. Puuuuss!
så här trött är jag just nu...
(alla bilder lånade från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0