sjukt tråkigt -.-

verkligen sjukt tråkigt att sitta hemma inlåst och sjuk medans alla andra får vara ute i det fina vädret! orättvist! aja hoppas på att kunna gå till skolan imorrn :) men jag mår verkligen inte bra :/ det är inte bara m-verk utan börjar bli förkyld och mår bara piss... vet faktiskt inte vad det är :S scarry! sitter och snackar med Julia som oxå är sjukling idag :) tur att vi har varandra ;) penny ligger vid mina fötter nu buskorven! har spelat lite piano oxå och kommit på en egen låt. ingen text bara piano x) haha fast den suger men ändå de e kul ;) nu för tiden när jag spelar piano så improviserar jag bara faktiskt mkt roligare ^^D ska nog spela lite piano nu :)  pöss!


otrrrrrooligt vacker bild på mig från sportlovet i hälsingland me bästa julia x) kom precis på att jag fortf inte har lagt upp bilderna från de :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0