sjuk :/

Sitter här hemma i nattlinne och är sjuk. Har blivit smittad av Anna och pappa :( Dom har haft samma skit som jag har nu :/ tragiskt... hoppas att jag blir frisk snart orkar verkligen inte vara sjuk -.- haha sitter och lyssnar på en låt från mulan x) Ella kollade på den igår hann kolla en liten stund men kom på att jag verkligen har glömt bort den men den är jätte rolig x) så Therese har lovat att hyra den på vägen hem x) usch det är bajs tråkigt går verkligen inget på tv och har inga filmer som jag har lust att se -.- om någon har tråkigt, ring mig! nu ska jag gå och göra mig själv lite glass eller mat :)


finaste bruden i världen!

Kommentarer
Postat av: Vickis

Krya på dej gumman! <33

2010-04-21 @ 18:12:20
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0